Starterių ir generatorių remontas

Visų transporto priemonių starterių ir generatorių diagnostika ir remontas

Starterių bei generatorių remontas ir diagnostika

Aiškinantis starterio ir generatoriaus gedimo  priežastis mūsų ekspertas įvertins ir aplinkybes.  Patyręs specialistas atskirs ar gedimo priežastis buvo išorinė, ar ta priežastimi tapo vidinė agregato problema. Elektrinės  borto sistemos analizė reikalauja žinių ir patirties. O starterio ir generatoriaus remontas bei nuėmimas ir pastatymas– dar ir įgūdžių bei tikslumo.

Šiuolaikiška starterių ir generatorių priežiūra apima ir savalaikį šepetėlių keitimą bei rotoriaus plokštelių stovio patikrinimus. Savalaikė priežiūra gerokai prailgina starterio ir generatoriaus  tarnavimo laiką ir užtikrina komfortišką automobilio eksplotavimą. Taigi, jei  Jūs norite pratęsti savo automobilio tarnavimo trukmę,  vairuojant jaustis patogiai ir saugiai – patikėkite generatorius ir starterio remontą mūsų ekspertams.

Susisiekite su mumis

 Kompiuterinė Autodiagnostika

Prietaisų skydelyje nelauktai įsijungusi kontrolinė lemputė, akivaizdūs pasikeitimai automobilio variklio ar pavarų dėžės darbe ar eilė kitų keistųsimptomų, informuoja automobilio sąvininką apie automobilio techninio stovio problemas. Šios informacijos ignoravimas ir tolesnis automobilio eksplotavimasgali būti nesaugus Jums bei aplinkiniams ir katastrofiškai žalingas pačiam automobiliui. Tokiais atvejais rekomenduojama nedelsiant kreiptis į automobilio serviso specialistus.
Šiuolaikiniai automobiliai yra gausiai “prifarširuoti” elektronine įranga, tad darbas su jais neįmanomas be kompiuterinės autodiagnostikos ir kvalifikuoto specialisto gebančio naudotis šia įranga.

Klaidinga nuomonė. Daugelis automobilių savininkų šventai tiki, kad apsireiškus bent vienam iš aukščiau minėtų automobilio gedimo simptomų, tereikia kreiptis į meistrą, turintį kompiuterinį autodiagnostikos prietaisą ir visos problemos bus išaiškintos ir pašalintos vienkartiniu prietaiso pasijungimu. Turėtume nuliūdinti šiuos optimistus – kompiuterinė autodiagnostika tik padeda nustatyti problemines vietas automobilyje, įvardina galimas priežastis arba, kitaip sakant, nurodo gedimo kryptį , tačiau paties gedimo nesutvarko. Kompiuterinė autodiagnostika dažnai trunka nuo kelių iki keliasdešimt ar kelių šimtų kartų trumpiau, tad ir dažniausiai kainuoja ženkliai pigiau nei paties gedimo pašalinimas. Kita vertus, be šios įrangos pagalbos dažnas gedimo suradimas ir eliminavimas būtų neįmanomas ar truktų kur kas ilgiau.
Autodiagnostikos paslaugos skirtos išsiaiškint, kas automobiliui esą blogai, bei problemų panaikinimas yra reikalinga bei teisinga paslauga, galinti ilgesniam laiko intervalui panaikinti automobilio turimas bėdas, tuo pačiu ir sumažinant pastoviuosius kaštus, kuriuos išleisdavote automobilio priežiūrai.

Susisiekite su mumis

Motociklų elektrinės dalies remontas

gedimų nustatymas ir remontas

 Kompiuterinė Autodiagnostika

Motociklų elektros gedimų paieška ir šalinimas, diagnostika: žvakių keitimas; uždegimo ričių diagnozavimas; gedimų diagnostika; atskirų mazgų diagnostika pasitelkiant į pagalbą specialią kompiuterinę įrangą; elektros ir elektronikos dalių tikrinimas bei remontas; variklio valdymo blokų gedimų diagnozavimas ir remontas; oro srauto matuoklių, slėgio bei vakuumo daviklių patikrinimas; alkūninio ir paskirstymo velenų skaičiuotuvų, generatoriaus ir krovimo rėlės darbo tikrinamą.

Kokybė / garantijos: Pastovus motociklų, jo dalių ir aksesuarų asortimento atnaujinimas, geras kainos ir kokybės santykis bei profesionalus iškilusių problemų sprendimas – mūsų komandos kasdienybė.

Susisiekite su mumis

 Kondicionierių Pildymas

Kondicionieriaus pildymas – Nuo mikroklimato automobilio salone priklauso ne tik patogi ir maloni kelionė, bet taip pat vairuojančio asmens koncentracija į vairavimą, todėl šiandieną daugelis šią sistema vertina ne tik kaip automobilio komforto įrangą, bet ir kaip saugumo sistemą. Klimato kontrolė automobilyje – tai pusiau automatinė arba automatinė oro kondicionavimo sistema, kuri, skirtingai nuo mechaninio oro kondicionieriaus, automobilio salone turi vieną ar daugiau temperatūros jutiklių bei kontrolės sistemą.

Vairuotojui tereikia nustatyti norimą temperatūrą, o valdymo blokas, iš jutiklių gaunamų rodmenų pagalba, kontroliuos, kad būtų išlaikomi nustatyti temperatūriniai parametrai salone. Kuo daugiau temperatūros jutiklių tuo tikslesnė ir tolygesnė išlaikoma temperatūra.

Kaina nuo 30 eur.

Susisiekite su mumis

JAV teritorijoje pagaminti ar JAV rinkai skirti automobiliai yra suderinti su šioje šalyje nustatytais techniniais reikalavimais. Įsigydami šios rinkos automobilį ir turėdami tikslą eksplotuoti jį Lietuvoje, turite žinoti, kad neišvengiamai reikės atlikti kai kuriuos diegimo, perdarymo ir programavimo darbus, aišku, jei jie nebuvo atlikti iki tol. Dalies šių darbų įvykdymas nėra privalomas ir priklauso tik nuo Jūsų paties poreikio, tačiau kita dalis yra tiesiog neišvengiami, be ko Jūs tikrai negalėsite užsiregistruoti transporto priemonės Lietuvoje. Žemiau pateikiamas maksimalus amerikietiškų automobilių perdarymo darbų sąrašas, kuriuos atlikti gali „CarPro LT“ specialistai:
Priešrūkiniai žibintai. Dažniausiai automobiliuose nebūna galinio priešrūkinio žibinto, kurį sumontuojame papildomai arba adaptuojame esamame žibinto bloke
Gabaritiniai žibintai. Sumontuojami papildomi gabaritiniai žibintai.
Posūkiai. Papildomai montuojami posūkio signalo žibintai ant priekinių automobilio sparnų arba galinio vaizdo veidrodėlių korpusų, o raudoni žibintai perdaromi ar keičiami geltonais.
Stabdžių žibintai. Perdaromi ir perprogramuoji taip , kad atitiktų europinio standarto reikalavimus.
Priekiniai žibintai. Pakeičiami žibintai į europinio standarto ir suprogramuojami tinkamam darbui
Galinių žibintų perdarymas. Dažniausiai pasitaikanti modifikacija tai galinių raudonų posūkio žibintų perdarymas į geltonus. Keičiama LED spalva, atliekami reikalingi kodavimai.

Galinių žibintų perdarymas. Dažniausiai pasitaikanti modifikacija tai galinių raudonų posūkio žibintų perdarymas į geltonus. Keičiama LED spalva, atliekami reikalingi kodavimai.
Mylios pakeitimas į kilometrus. Informaciniuose elektroniniuose displėjuose keičiami mylios į kilometrus
Temperatūros rodmenų pakeitimas. Pakeičiami laipsniai farenheitais į celsijaus.
Kuro kiekio pakeitimai. Atliekame perprogramavimo darbus , keičiant rodmenis galonais į litrus.
Radijo dažniai. Pakeičiami ir išplėčiami radijo dažniai į europinius.
Navigacijos žemėlapiai. Įprastai esačius Amerikos kontinento žemėlapius papildome arba keičiame į Europos.
Prietaisų skydelio perdarymas. Amerikietiškų automobilių skydeliai su mylių , galonų ir farenheitų gradavimais perdaromi į europinio standarto.
Priekinių žibintų apiplovimas. Skirtingai nuo europinio standarto, JAV rinkos automobiliuose, kuriuose yra „xenon“ tipo žibintai, kaip taisyklė , nenumatyta žibintų apiplovimo sistema. Atliekame mechaninius bei elektrinius sistemos montavimo darbus.
Visus šiuos darbus ir dar daugiau mūsų specialistai atlieka nuolat dėl to puikiai žino ką ir kaip reikia padaryti, kad Jūsų automobilis atkeliavęs iš JAV galėtų būti eksplotuojamas Europoje. Susisiekite su mumis ir mes Jums tikrai padėsime.

Susisiekite su mumis

EGR remontas

EGR sistemos remontas

 EGR remontas

EGR sistema buvo sukurta siekiant sumažinti kenksmingų dujų išmetimą į aplinką. Elektronikos ar vakuumo valdomas EGR vožtuvas dalį sudegusių dujų gražina atgal į degimo kamerą, tuo pagerindamas kuro sudeginimo efektyvumą.  EGR vožtuvo gedimą galima nuspėti iš sumažėjusios variklio traukos ar indikatorinės lempos, įsižiebiančios prietaisų skydelyje.
Dažna gedimų priežastis – prastos kokybės kuras, nes jame esantys nešvarumai iš degimo kameros patenką į vožtuvą, o iš jo pakartotinai į degimo kamerą, taip pat patenkantys tepalai, kurie kimba prie sienelių. Kritiškai padaugėjus nešvarumų kiekiui, sumažėja oro kiekio padavimas į įsiurbimo sistemą, dėl ko sumažėja trauka. Besikemšantis vožtuvas gali riboti sklendės judėjimą (atsidarymą ar užsidarymą), dėl ko sukeliamas variklio darbo nestabilumas.

  • Vožtuvo keitimas yra pats paprasčiausias, tačiau brangiausias sprendimas;
  • Pigiausias sprendimas yra EGR vožtuvo valymas, tačiau tai jau ne visuomet padeda;
  • Galimas sprendimas atjungiant vožtuvą, tačiau vien to neužtenka, kadangi reikia „apgauti“ valdymo bloką. Tam tikslui naudojamas EGR emuliatorius, kuris visiškai pakeičia EGR vožtuvą, imituodamas jo buvimą, o, be to, veikia kur kas patikimiau, nes nelieka mechaninių dalių, kurios ir yra silpnoji EGR vožtuvų dalis.

Dėka emuliatoriaus:

  • automobilio kompiuteris „galvos“ kad EGR vožtuvas puikiai veikia;
  • variklis gaus švarų orą, t.y. jis nepateks pakartotiniam ciklui per EGR;
  • daugiau niekada nekils klausimų dėl probleminio EGR darbo.

Susisiekite su mumis

Akumuliatoriai

Akumuliatorių diagnostika

akumuliatorių remontas

Akumuliatoriai yra būtinas atributas kiekviename automobilyje. Turint seną akumuliatorių ar esant krovimo problemoms šaltą žiemos rytą įsėdus į automobilį ir pabandžius užvesti variklį, to padaryti gali ir nepavykti. Dėl to yra būtina tinkama akumuliatoriaus priežiūra, jis turi būti kokybiškas ir tinkamai atlikti savo funkcijas. Nerekomenduojama pirkti panaudotus akumuliatorius, verčiau rinktis naujus. Pas mus galima rasti tiek pigesnių, tiek brangesnių akumuliatorių. Kainos skiriasi priklausomai nuo gamintojo, automobilio modelio, reikalingų matmenų bei skirtingų charakteristikų. Šiuo metu prekiaujame Banner linijos akumuliatoriais ir Banner pigesne linija B-Power. Kompanija Banner akumuliatorius gamina daugiau nei 70 metų, per tiek laiko sukaupta patirtis leidžia tiekti tik aukščiausios kokybės akumuliatorius, kurie pasižymi puikiomis savybėmis ir ilgaamžiškumu.

Kaip to įrodymą Banner akumuliatorius renkasi garsiausi automobilių ir motociklų gamintojai. Esant Jūsų pageidavimui galime užsakyti ir bet kurio kito Jūsų pasirinkto prekės ženklo akumuliatorių. CarPro LT specialistai ne tik atrinks akumuliatorių tinkantį pagal Jūsų automobilio modelį, bet ir jį pakeis, tinkamai pritvirtins ir jei yra reikalinga atliks akumuliatoriaus „pririšimą“ prie automobilio, taip užtikrinant tinkamą ir ilgą akumuliatoriaus tarnavimo laikotarpį. Beje, pirkdami pas mus naują akumuliatorių ir priduodami seną ne tik neteršite aplinkos, bet ir sutaupysite pinigų, kadangi Jums bus pritaikyta tam tikro dydžio nuolaida atsižvelgiant į seno akumuliatoriaus galingumą. Parduotiems akumuliatoriams suteikiama 2 metų garantija.

Susisiekite su mumis

Transporto kontrolės sistemos montavimas

Sekimo įrangos montavimas visuose automobiliuose

Transporto kontrolės sistemos (dažnai vadinamos dar ir automobilių sekimo sistemos) – tai šiuolaikinės modernios elektroninės sistemos, padedančios efektyviai valdyti transporto parką, kontroliuoti bei optimizuoti važiavimo maršrutus, vykdyti kuro monitoringą , informuoti apie greičio pažeidimus ir taip mažinti transporto priemonių eksplotacinius kaštus. Dėl gausybės realiuoju laiku gaunamos informacijos, įrangos naudojimo galimybės yra labai plačios – nuo pavienių, lengvųjų automobilių, nuomos ir taksi automobilių parkų iki krovininių , statybinės , žemės ūkio technikos ar net skraidymo aparatų. Neabejotinai, šiuolaikinėse informacijos priemonėse gausu įvairiausių transporto kontrolės sistemų pasiūlymų. Visos jos , būdamos panašios savo veikimu principu , dažnai skiriasi savo funkcijomis, ergonomišku naudojimu, patikimumu, kaina ir kt.parametrais. Tik būdami nepriklausomi šių sistemų montuotojai bei pardavėjai, mes galime Klientui pasiūlyti sistemą, geriausiai atitinkančią jo lūkesčius.

Žemiau pateikiamas bendrinis šių sistemų apibūdinimas.
Sistemos veikimas: transporto priemonėje sumontuojamas įrenginys, kuris pagal palydovus nustato tikslią transporto priemonės buvimo vietą, kokiu greičiu jis juda, o gautus įvairius daviklių parametrus perduoda į duomenų serverį. Vartotojas (jų gali būti ne vienas) interneto naršyklės arba išmaniojo telefono pagalba prisijungia prie sistemos ir transporto priemonę žemėlapyje stebi realiu laiku.
Stebėjimas realiu laiku: Prisijungus prie sistemos realiu laiku žemėlapyje galima matyti, kur tiksliai šiuo metu yra Jūsų transporto priemonė (-ės), kokiu greičiu juda, ar toje kelio atkarpoje nėra viršyjamas leistinas greitis , tikslų adresą ir kitus naudingus parametrus, tokius kaip akumuliatoriaus įtampa, kuro sąnaudos, degimas, durų davikliai ir t.t
Istorija: sistema leidžia bet kuriuo Jums patogiu laiku peržiūrėti važiavimų istoriją. Žemėlapyje pagal pasirinktą laikotarpį matysite visą važiavimo maršrutą, kur ir kiek laiko stovėta, kokiu greičiu buvo važiuota, kiek sunaudota kuro bei kitus naudingus parametrus.
Ataskaitų pateikimas: sistema automatiškai generuoja įvairias, Jums naudingas, ataskaitas. Ataskaitų tipai: buhalterinės ataskaitos, kelionių , sustojimų ir darbo valandų ataskaitos, viršyto greičio ataskaita, zonų atvykimo/išvykimo ataskaita, įvykių ataskaita , eksplotacijos ataskaita su priminimais dėl tepalų keitimo, besibaigiančio draudimo sutarties poliso ir kitų automobilio aptarnavimo servisų ir kt.

Programuojami pranešimai: transporto kontrolės sistemos vartotojas gali pats susikurti įvykius, apie kuriuos jis nori būti informuotas trumpąja SMS žinute arba el. paštu. Pranešimų dėl įvykių tipai: automobilio signalizacijos suveikimas, akumuliatoriaus atjungimas, greičio viršijimas, atvykimas/išvykimas į/iš nurodytą zoną, GPS/GSM signalo slopinimas, durų atidarymas ir t.t
Geografinės zonos: dalis įrenginių turi sistemos vartotojui suteiktą galimybę nustatyti žemėlapyje geografines zonas, į kurias įvažiavus/išvažiavus nurodytoms transporto priemonėms, jis bus informuojamas trumpąja SMS žinute arba el.paštu ar tiesiog blokuojamas (gesinamas) variklis. Zonų kiekis neribotas.
Maršruto planavimas: įrenginiai turi maršruto planavimo įrankius, skirtas suplanuoti optimalų važiavimo maršrutą. Suplanuotas detalus maršrutas bei atstumas matomas žemėlapyje, kurį galima redaguoti bei atsispausdinti.
Nustatymai: sistemos nustatymus gali konfiguruoti ir keisti pagal savo poreikius pats vartotojas. Vartotojas taipogi gali sukurti prisijungimus kitiems asmenims su ribotomis teisėmis bei bet kada juos panaikinti. Tai ypač patogus būdas įmonėms, kuomet krovinys važiuoja pas užsakovą,o jam suteikiamos laikinos teisės stebėti savo krovinį realiu laiku.
Mobili sistemos versija: mobili sistemos versija skirta stebėti transportą išmaniojo telefono pagalba, nesvarbu, kur Jūs tuo metu esate. Prisijungę prie mobilios sistemos versijos, Jūs realiu laiku žemėlapyje galite matyti, kur tiksliai šiuo metu yra Jūsų transporto priemonė (-ės), kokiu greičiu juda, bei peržiūrėti važiavimo istoriją.
Įdiegta sistema leidžia aptikti vairuotojų nusižengimus:
• Kuro vagystės atvejus;
• Nesankcionuotus krovinio skyriaus atidarymus;
• Greičio viršijimus;
• Nenumatytas prastovas;
• Nukrypimus nuo numatyto maršruto.
Praktika rodo, kad, įdiegus transporto kontrolės sistemą, įmonių kuro sąnaudos sumažėja iki 30%.

Susisiekite su mumis

Padangų slėgio kontrolės sistemos remontas

Padangų slėgio konktrolės sistemos (TPMS) remontas ir programavimas

Reikalavimas naudoti padangų slėgio jutiklius visų pirma yra skirtas saugumo lygiui keliuose didinti. Netinkamas padangų slėgis, slėgių skirtumas skirtinguose ratuose, gali turėti įtakos automobilio vairavimui ir aktyviam saugumui – ypač automobilio valdymui avarinėse situacijose, pavyzdžiui, stabdant arba staigiai keičiant važiavimo kryptį. Numatyta, kad naudojimas TPMS taip pat turėtų sumažinti susidarančių atliekų kiekį, nes mažina padangų susidėvėjimą ir degalų sąnaudas.

TPMS tipai ir jų savybės. Rinkoje siūlomi du pagrindiniai TPMS tipai:

  1. Netiesioginė sistema – pigiau eksploatuojama, tačiau nelabai tiksli. Daugiausiai naudojama VW grupės, PSA, „Fiat“ gamintojų.
  2. Tiesioginė sistema – joje naudojami aktyvūs slėgio jutikliai. Ši sistema montuojama maždaug 80 % transporto priemonių, kurios turi TPMS.

Pagrindinis tiesioginės sistemos privalumas yra nuolatinis ir faktinis padangos slėgio matavimas, kuris užtikrina neabejotinai trumpesnį reakcijos į staigų pasikeitimą laiką. Tačiau, šiai sistemai reikia skirti daugiau dėmesio atliekant techninę priežiūrą bei naudoti atitinkamas diagnostikos priemones. Tiesioginės sistemos taip pat gali aptikti naujai sumontuotus jutiklius (remdamosi nauju identifikacijos numeriu), todėl pakeistus jutiklius reikia atitinkamai pritaikyti (išskyrus automobilius, kuriuose yra automatinio naujų jutiklių atpažinimo funkcija).

Slėgio jutiklių tipai ir jų tinkamas pasirinkimas. Rinkoje gali rasti daugiau kaip 100 skirtingų rūšių slėgio jutiklių. Tipinį tiesioginės sistemos TPMS elementą sudaro slėgio jutiklis su radijo siųstuvu, maitinimo baterija ir aliuminiu arba guminiu oro ventiliu. Europos rinkai skirtuose automobiliuose siųstuvai veikia 434 MHz dažniu, o JAV rinkoje 315 MHz dažniu. Numatyta, kad jutikliai gali būti eksploatuojami maždaug 7 metus arba 150 tūkst.km., ir tai sąlygoja baterijos gyvybingumas. Eksploatuojant automobilį žemose temperatūrose šis laikas gali ženkliai sutrumpėti. Siekiant užtikrinti atsparumą drėgmei, jutikliai gaminami sandarūs, tad dėl šios priežasties jutiklių gamintojai nenumato baterijų pakeitimo galimybės. OEM (originalius) jutiklius gamintojas tiekia užprogramuotus, atsižvelgiant į konkretaus automobilio parametrus, todėl juos galima naudoti tik tam tikriems modeliams. Universalūs jutikliai atlieka tas pačias funkcijas, tačiau norint, kad jie veiktų, naudojant tinkamą diagnostikos prietaisą juos būtina užprogramuoti pagal reikalingą automobilio markę ar modelį.

TPMS priežiūra ir remontas.

  • atliekame jutiklių diagnostiką;
  • patikriname baterijų būklę;
  • pakeičiame ventilio elementus;
  • programuojame jutiklius arba pritaikome (sukonfigūruojame) naują(-us).

Susisiekite su mumis

nemalonių kvapų šalinimas

Labai dažnai vairuotojai jaučia nemalonų kvapą sklindantį iš automobilio ventiliacijos sistemos. Šiuos nemalonius kvapus ventiliacinėse sistemose dažniausiai sukelia įvairūs mikroorganizmai ir bakterijos esantys sistemos viduje. Tai ne tik blogo kvapo šaltinis, bet ir kvėpavimo takų ligų sukelėjai, dėl to yra rekomenduojama periodiškai atlikti automobilio nemalonių kvapų šalinimą.
Jei Jūsų automobilyje juntamas nemalonus ventiliacijos angų, cigarečių, drėgmės, gyvūnų, degėsių ar kiti kvapai ir jei Jūs norite jų atsikratyti, CarPro LT specialistai gali Jums padėti. Apsilankius pas mus servise Jūsų automobilyje unikaliu įrankiu bus atliekama speciali porcedūra, kurios metu:

  • Panaikinamas pelėsis;
  • Dezinfekuojamas oro kondicionierius;
  • Pašalinami kvapai likę nuo ankstesnio automobilio savininko;
  • Pašalinimi virusai, bakterijos ir alergenai;
  • Pašalinami degusių ar skendusių automobilių nemalonūs kvapai;
  • Pašalinami tokie kvapai, kaip dūmai, gyvūnų kvapai, išsiliejęs pienas, išsiliejęs kuras, dažai, klijai, tirpikliai ir kt.

Ši speciali ekologiška ir aplinkai nekenkianti procedūra suteiks Jūsų automobilyje gaivų ir švarų orą. Po šios procedūros bakterijos ne tik yra sunaikinamos, beti ir yra sumažinamas jų augimas kilimėliuose, sėdynėse ir automobilio ortakiuose. Tai itin aktualu alergiškiems žmonėms, kuriems bet koks pašalinis kvapas ar ore tvyrantys alergenai sukelia nemalonius pojūčius. Svarbu paminėti, kad jei automobilyje kvapai yra labai aštrūs ir įsisenėję procedūrą reikėtų atlikti keletą kartų.
Norint pasiekti maksimalų rezultatų taip pat rekomenduojama pakeisti ir automobilio salono filtrą.

Susisiekite su mumis

adaptive air suspension-M

Pneumatinė pakaba – tai toks pakabos tipas, kur oro pagalvėmis reguliuojamas automobilio aukštis kelio atžvilgiu. Pagrindiniai šios pakabos privalumai yra aukščio reguliavimas, komfortas ir nesudėtingas diegimas. Važiavimas su pneumatine pakaba yra labai minkštas, netgi minkštesnis nei su hidrauline pakaba. Posūkiuose automobilis beveik nesvyra į šonus, stabdant nesvyra į priekį. Lygiame kelyje automobilį galima visiškai nuleisti, kad būtų suteikta dar daugiau stabilumo. Ir nesvarbu, kiek mašina pakrauta. Jūs visada galėsite keisti automobilio pakabos aukštį. Taip pat visas valdymas veikia nuo paprasto akumuliatoriaus. Papildomų statyti nereikia. Pneumatinės pakabos sistemą sudaro 2 arba 4 oro pagalvės, aukščio davikliai, siurblys su imtuvu, vožtuvų blokai ir valdymo kompiuteriai. Ši sistema užtikrina komfortišką važiavimą ir galimybę keisti prošvaisą rankiniu arba automatiniu būdu.Tokia pneumatinė pakaba, nepriklausomai nuo apkrovų, automatiškai palaiko pastovų automobilio kėbulo aukštį. Šis privalumas itin juntamas važiuojant nelygiu reljefu, kylant raižyta vietove ir pan. Automobilio riedėjimo ir išilginį svyravimą iki minimumo sumažina bepakopis amortizatorių reguliatorius, kuris veikia reaguodamas į greitį ir kelio dangos būklę.

Airmatic (orinė pakaba) paprastai montuojama dideliuose ir/ar prabangiuose automobiliuose. Ji gali padėti išlaikyti automobilio važiavimo aukštį su skirtingo svorio kroviniu. Kai joje atsiranda gedimas, automobilis nusileidžia „ant pilvo“ ir pasidaro sunkiai valdomas. Automobiliui nusileidus gedimą reikia tvarkyti nedelsiant, kadangi atsiradus vienam važiuoklės aukščio gedimui, jo netvarkymas gali iššaukti kitų važiuoklės sistemų gedimus, pavyzdžiui važinėjant su kiaura važiuoklės aukščio pagalve, nuolat dirba kompresorius, ko pasekoje jis gali „sudegti“, tuomet reikės keisti ne tik važiuoklės aukščio pagalvę, bet ir restauruoti ar keisti nauju važiuoklės aukščio kompresorių. CARPRO LT specialistai diagnozuoja problemą, remontuoja ir keičia pneumatinės pakabos sistemas įvairiems automobiliams. Susisiekite su mumis ir pateikite savo automobilio problemą ir mes pasakysime ką galima padaryti.

Susisiekite su mumis

Atnaujinimų „facelift“ įrengimas

CARPRO LT specialistai gali padėti atnaujinti Jūsų automobilį iki SE modelio specifikacijų

audi-led

CARPRO LT specialistai gali padėti atnaujinti Jūsų automobilį iki SE modelio specifikacijų, montuojant  “facelift” žibintus, modifikuojant kėbulo išpildymą, ar vidaus apdailą.

Beveik kiekvienas automobilio modelis bent kartą per gyvavimo laikotarpį gauna atnaujinimą, dar vadinamą “Facelift“.  Tai paprastai būna susiję su galutinių trūkumų pašalinimu, išvaizdos pagerinimu ir funkcijų papildymu. Atnaujinti automobiliai taip pat dar žinomi ir įvardinami kaip SE („Second Edition“) .

CARPRO LT specialistai gali padėti atnaujinti Jūsų seną automobilį suteikiant šiuolaikinio automobilio bruožų . Dažniausia tai apima apšvietimo sistemų atnaujinimą, elektroninę įrangą ir eksterjero / interjero apdailą. Susisiekite su mumis, pateikite Jūsų automobilio informaciją , o mes pasiūlysime  ką galima padaryti.

Susisiekite su mumis

 

Vidaus apšvietimas

Automobilių vidaus apšvietimo modifikavimas ir remontas

bmw interior

Modernūs šiandieniniai automobiliai yra sudėtingos mašinos. Net vidaus apšvietimas yra dažnai valdomas ne vieno kompiuterio.

CARPRO LT  specialistai gali ne tik, kad remontuoti šią sistemą, bet taip pat gali atnaujinti apšvietimo sistemą, priversdami ją dirbti efektyviau, pakeisti į LED  arba naujai suprogramuojant  kompiuterį įjungti ir išjungti apšvietimą įvairiose situacijose. Susisiekite su mumis, pateikite savo automobilio problemą ir  mes pasakysime ką galima padaryti.

Susisiekite su mumis

Papildoma įranga

Reguliavimas ir papildymas pasirinktinos automobilio įrangos

door-light

 

Ar žinote, kad dažname  automobilyje gali būti sumontuota Jums reikalinga įranga ir tai gali būti atlikta mūsų profesionalių specialistų. Jei jūsų automobilis neturi pastovaus greičio palaikymo sistemos, automatinių žibintų ar bet kokios kitos įrangos, greičiausiai tai mes galime įdiegti.

Susisiekite su mumis, pateikite savo automobilio problemą ir  mes pasakysime ką galima padaryti.

Susisiekite su mumis

 

DPF kietųjų dalelių filtrai

Kietųjų dalelių filtrai (DPF) saugo aplinką, bet gali tapti brangia problema, jei nebus prižiūrimi laiku

dpf-page-image-2

DPF (Diesel Particulate Filter) – tai dyzelino suodžių surinkimo filtras, kuris montuojamas naujesnių automobilių modelių, turinčių EURO4/EURO5 bei aukštesnius emisijos standartus išmetamųjų dujų trakte už oksidacijos katalizatoriaus. Jis filtruoja dyzelinui sudegus susidariusias suodžių daleles iš variklio išmetimo sistemos.
Šiuolaikiniuose dyzeliniuose automobiliuose dažnai kyla problemų dėl DPF kietųjų dalelių filtrų.
DPF kietųjų dalelių filtro užsikimšimas gali būti susijęs su eile priežasčių. Viena pagrindinių jų – didelė automobilio rida. Skirtingi automobilių gamintojai įvardina skirtingas DPF filtrų tarnavimo ribas, kurias apibendrinus, galima įvardinti 200-300 tūkst.km. Tačiau tai tik sąlyginės ribos. Filtro resursas didele dalimi priklauso nuo variklio būklės ir dyzelinio kuro kokybės. Kita priežastis – automobilio eksploatavimo sąlygos. Jei automobilis pagrinde eksploatuojamas mieste, yra važiuojama nedaug, mažais atstumais, optimaliais rėžimais, tikėtina, kad filtras labai greitai užsikimš. Dar viena priežastis – jau minėta naudojamo kuro kokybė. Svarbu naudoti tik gamintojo numatytą kuro rūšį. Dažna pasitaiko atvejis, kad DPF filtras nustoja veikti, dėl purkštuvų problemų arba EGR vožtuvo gedimas. Dar viena paplitusi filtro gedimo priežastis yra daviklių, kontroliuojančių jo būklę, gedimai (slėgio davikliai, DPF filtro temperatūros davikliai).

Pats savaime filtras sukuria pasipriešinimą išmetimui. Smarkiai užsiteršus ir sugedus suodžių filtrui, mažėja galingumas (turbina neįsijungia arba „pučia“ silpnai), didėja kuro naudojimas. Kai pasiekiamas kritinis suodžių filtro užterštumo lygis, jį reikia pakeisti.
Kuomet filtras užsikimšęs ir automobilis tinkamai nevažiuoja, tuomet Jums reikalinga priimti teisingą sprendimą dėl jo atstatymo regeneracijos (priverstinės), valymo, keitimo ar atjungimo.


Kietųjų dalelių filtro regeneracija. Vienas pirmiausių ir pigiausių DPF filtro sprendimo būdų – filtro regeneracija. Kai kuriuos filtrus galima priversti atlikti regeneracijos procesą net kuomet pagal gamintojo nustatymus filtras jau užsikimšęs ir reikalauja keitimo. Tai atliekama per automobilio diagnostikos jungtį, tačiau šis būdas nėra labai efektyvus.
Kietųjų dalelių filtro valymas. Kai kurie gamintojai naudoja specialius dyzelinių variklių dalelių filtrams valyti. Šie skysčiai skatina DPF/FAP filtrų atsinaujinimą. Skystis nėra pigus, be to gali tekti automobiliui atlikti diagnostiką ir pašalinti atsiradusias klaidas ar redaguoti filtro sistemos nustatymus. Laiku nepapildžius skysčio, filtras paprasčiausiai gali sugesti.
Kietųjų dalelių filtro atjungimas. Emuliatoriai ir kitos apgavimo sistemos. Tai techninis/programinis DPF sistemos priedėlis, kuris „apgaudinėja“ automobilio kompiuterį, siųsdamas jam tokius duomenis, lyg filtras būtų naujas. Tačiau naudojant šį būdą neretai vėliau atsiranda problemų ir sutrikimų sistemoje.
Filtro išprogramavimas. Pasitelkiant tinkamą programinę įrangą išjungiami(pašalinami) DPF/FAP filtrai. Tai ne tik pigiau nei filtro ar skysčių keitimai, bet ir išvengiama galimų problemų, tokių kaip galios sumažėjimas, padidėjusios kuro sąnaudos ir pan. dėl naudojamų „svetimkūnių“ (emuliatorių).
Kietųjų dalelių filtro keitimas. Pats brangiausias problemos sprendimo būdas, tačiau garantuojantis patikimiausią rezultatą.Susisiekite su mumis pateikdami savo automobilio informaciją ir mes pasakysime ką galima padaryti.

Susisiekite su mumis

Raktų programavimas ir remontas

Automobilių raktų programavimas ir remontas

porsche-key

Raktų programavimas ir remontas. CarPro LT specialistai yra kvalifikuoti kiekvienos automobilio markės (Mercedes – Benz, BMW ir kitų) raktų programavimo ir remonto srityje. Raktų programavimas, pririšimas ir gamybą galite pasidaryti vienoje vietoje – mūsų autoservise!  Norėdami padidinti transporto priemonių saugumo lygį, daugelis pažangiausių automobilių gamintojų atsisakė tradicinių spynų, kuriose buvo naudojami tik raktai ir juos pakeitė šiuolaikinės sudėtingos elektroninės įrangos. Nors šios spynos įgavo daugelį  privalumų, tačiau jos taip pat sukūrė eilę rūpesčių vartotojui. Tokių kaip pavyzdžiui: kur rasti kompetentingą specialistą jų priežiūrai ar remontui. Siekiant išvengti netikėtų nemalonumų, kuomet pametate atsarginį raktą ar pirkdami automobilį jį gaunate su vienu raktu – rekomenduojame pasigaminti atsarginį raktą. Tam, kad išvengti ir nepatirti papildomų išlaidų, kuomet likimas be raktų gali Jums kainuoti kur kas brangiau . Mes gaminame ir atkuriame automobilių, sunkvežimių, motociklų raktus pagal spyną ar mechaninį kodą. Pagaminus raktus priprogramuosime prie Jūsų transporto priemonės imobilizatoriaus. Raktų elektroninis kodavimas atliekamas kompiuterio pagalba.

Pulto remontas. Jei automobilio valdymo pultas apgadintas , o remontas reikalauja profesionalaus remonto – krepkitės. Mūsų meistras tinkamai atliks pulto korpuso pakeitimą ar suremontuos mygtukus. Jei būtina, atliekame pulto „pririšimą“. Žinokite, kad rakto korpuso remontas ar keitimas yra daug pigesnė alternatyva nei pirkimas naujo . Verta prisiminti, kad bandymas patiems atlikti šiuos, iš pažiūros paprastus darbus. Dažniausiai baigiasi nesėkme ir tolimesnis remontas gali kainuoti kur kas brangiau ir trukti ilgiau ar baigtis būtinybe įsigyti naują pultą. Susisiekite su mumis,  pateikite savo automobilio problemą ir  mes pasakysime ką galima padaryti.

Susisiekite su mumis

Multimedijos sistemos

Multimedijos sistemos diagnostika ir remontas

BRABUS iBusiness

Premium multimedijos sistemos apjungia įprastai daugiau kaip  10 garsiakalbių,  ekranus ir kontrolės vienetus, išdėstytus įvairiose automobilio vietose.

Gedimo atveju, CARPRO LT  gali efektyviai rasti ir “išgydyti” problemą sistemų, tokių kaip BMW Logic 7, CIC ir daugelį kitų. Susisiekite su mumis,  pateikite savo automobilio problemą ir  mes pasakysime ką galima padaryti.

Susisiekite su mumis

Klimato valdymas

Klimato kontrolės sistema diagnostika ir remontas

climate-control

Apie oro kondicionierių ir klimato kontrolės sistemą. Nuo mikroklimato automobilio salone priklauso ne tik patogi ir maloni kelionė, bet taip pat vairuojančio asmens koncentracija į vairavimą, todėl šiandieną daugelis šią sistema vertina ne tik kaip automobilio komforto įrangą, bet ir kaip saugumo sistemą.
Klimato kontrolė automobilyje – tai pusiau automatinė arba automatinė oro kondicionavimo sistema, kuri, skirtingai nuo mechaninio oro kondicionieriaus, automobilio salone turi vieną ar daugiau temperatūros jutiklių bei kontrolės sistemą. Vairuotojui tereikia nustatyti norimą temperatūrą, o valdymo blokas, iš jutiklių gaunamų rodmenų pagalba, kontroliuos, kad būtų išlaikomi nustatyti temperatūriniai parametrai salone. Kuo daugiau temperatūros jutiklių tuo tikslesnė ir tolygesnė išlaikoma temperatūra.
Klimato kontrolės sistemos remonto priežąstys ir požymiai. Klimato kontrolės, kaip ir bet kuri sudėtinga sistema, reikalauja reguliarios priežiūros bei patikrinimo. Klimato kontrolės diagnostika automobilių servise – tai galimybė greitai ir tiksliai nustatyti gedimą bei pateikti pašalinimo būdus.

Klimato kontrolės remontas gali būti reikalingas šiais atvejais:

  • strigimas oro srautą reguliuojančių sklendžių ir jas valdančių varikliukų sistemoje, susijęs su šios sistemos elementų susidėvėjimu;
  • nepakankamas aušintuvo našumas, atsirandantis dėl metalo korozijos ar tarpinių sandarumo;
  • gedimas apipūtimo radiatoriaus ventiliatoriaus;
  • užsikimšęs filtras įtakoja sumenkusį oro srautą ventiliatoriui dirbant maksimaliais rėžimais;
  • dėl korozijos, nešvarumų, prasto kontakto atsiradusios valdymo bloko, jutiklių, sklendžių ir elektronikos problemos.

Klimato kontrolės remontas. Periodiniai profilaktiniai darbai ar savalaikis klimato kontrolės remontas:
užtikrina tinkamas įrangos charakteristikas (galia, energijos sąnaudos ir kt.);
apsaugo nuo rimtų ir netikėtų problemų, reikalaujančių brangios klimato kontrolės sistemos keitimo.
Susisiekite su mumis,  pateikite savo automobilio problemą ir  mes pasakysime ką galima padaryti.

Susisiekite su mumis

Oro pagalvės ir pėsčiųjų saugumas

Ar yra Jūsų automobilyje saugos pagalvės ar jos suveiks avarinėje situacijoje, ar išgelbės gyvybes pesčiųjų apsaugos sistemos?

pedestrian-airbag

Oro pagalvė – tai prisipučiančios pagalvės, montuojamos automobilyje, kurios susidūrimo su kita kliūtimi atveju gali žaibiškai prisipūsti, taip apsaugodamos automobilio vairuotoją ir keleivius. Sistema susideda iš 4 dalių:

  • Oro pagalvės gaminamos iš nailoninės medžiagos ir montuojamos automobilių vaire, panelėje, sėdynėse, statramsčiuose ar stoge.
  • Smūgio davikliai. Jie fiksuoja kuomet reikia išskleisti pagalves.
  • Staigaus pripūtimo sistema. Jos užduotis – gavus atitinkamą signalą pripūsti oro pagalvę. Toks staigus pripūtimas vyksta specialaus pirotechninio pagalba vos per 1/20 sekundės.
  • Oro pagalvės valdymo blokas (ang.ACU-Airbag control unit).Tai įrenginys, kuris analizuoja gaunamus signalus iš daviklių, nusprendžia apie smūgį ir siunčia signalą kokia galia išsiskleist kurią pagalvę.

 Atliekame oro pagalvių sistemos diagnostiką, nustatome ir sistema visiškai funkcionali ir nepaves susidūrimo su kliūtimi atveju, ar automobilio eksploatavimo istorijoje nebuvo susidūrimų ir nebuvo suveikusios pagalvės. Identifikuojame neprofesionalius ir nesąžiningus suveikusių sistemų slėpimo atvejus. Taip pat remontuojame valdymo blokus, keičiame suveikusius ir programuojame naujus valdymo blokus. Atliekame airbag sėdynių kalibravimą. Susisiekite su mumis pateikdami savo automobilio informaciją ir mes pasakysime ką galime padaryti.

Susisiekite su mumis

Stabilumo sistemos

Stabilumo sistemų, tokių kaip ABS, ASR, ESP, DSC, remontas

dsc-failure

Elektroninės stabilumo sistemos yra kompleksinis rinkinys jutiklių, kompiuteriais analizuojančių jų informaciją apie automobilio elgesį kelyje ir , jei reikia, įgalinančiais  ištaisyti vairavimo klaidą. Jei bet kuri tos sistemos dalis sugenda,  vairuotojas prarandą pagalbininką, galintį per trumpiausią  laiką padėti vairuotojui atitaisyti situaciją, o tai gali sukelti pavojingas ir nepataisomas pasekmes.

CARPRO LT specialistai vykdo minėtų sistemų diagnostiką ir remontą  praktiškai kiekvienam automobilio modeliui. Susisiekite su mumis,  pateikite savo automobilio problemą ir  mes pasakysime ką galima padaryti.

Susisiekite su mumis

Kuro sistema

Benzininių ir dyzelinių variklių kuro sistemos remontas

INJECTOR-ATOMISATION-PICTURE

Kuro sistema yra viena svarbiausių sudedamųjų dalių tinkamam jūsų automobilio veikimui. Jei jūsų automobilio variklis neužsiveda, važiuodamas trūkčioja, dreba ar kitaip netinkamai dirba, tai gali būti kuro sistemos problema. Jei pastebite, kad sunkiai kuriasi karštas variklis, ženkliai padidėjo kuro sąnaudos, atsirado didesnis dūmingumas, tai požymiai, kad Jūsų kuro sistemai galimai reikia patikros ir remonto. Kuro sistemai pakenkti ir sugadinti gali netinkamas ar prastos kokybės kuras bei netinkama kuro sistemos priežiūra. Vienas iš dažniausiai pasitaikainčių dyzelinių automobilių kuro sistemos gedimas yra sudilę arba užsikimšę dyzelino purkštukai. Dėl šio gedimo automobilį užvesti darosi vis sunkiai, sunaudojama daugiau degalų. Rečiau pasitaikantys kuro sistemos gedimai yra susiję su aukšto slėgio siurbliais, užterštu baku, filtrais ar tepalais.

Tai ypač dažnai nutinka kai vairuotojai laiku neatlieka automoblio techninio aptarnavimo. Kuro sistemoje taip pat problemos kyla ir su elektromagnetiniais vožtuvais, kurių pagalba yra valdomas paduodamas kuro kiekis ir kampas, kuriuo ankstinamas kuro mišinio įpurškimas. Šiuos elektromagnetinius vožtuvus valdo kuro siurblio elektroninis valdymo blokas, jo gedimo atveju kurio siurblys nedirba, ko pasekoje automobilis nesiveda, gali gesti, gali netraukti, pulsuoti apsukos ar išvis nereaguoti į akseleratorių.
Paprastai kuro sistemos gedimai, dėl jų sudėtingumo, yra sunkiai diagnozuojami, tačiau CARPRO LT specialistai efektyviai diagnozuoja ir remontuoja tiek benzininių, tiek dyzelinių variklių problemas. Susisiekite su mumis, pateikite savo automobilio problemą ir mes pasakysime ką galima padaryti.CARPRO LT  specialistai efektyviai diagnozuoja ir remontuoja tiek benzininių, tiek dyzelinių variklių problemas. Susisiekite su mumis, pateikite savo automobilio problemą ir  mes pasakysime ką galima padaryti.

Susisiekite su mumis

Imobilizatoriaus sistemos

Imobilizatoriaus sistemų remontas

start stop

Visų naujų automobilių raktai yra gamintojų aprūpinti ne tik mechaniniu, bet ir elektroniniu kodu. Įprastai raktų galvutėse integruotas lustas – imobilizatorius (dažnai sutinkamas pavadinimu imobilaizeris), siunčia automobilio užvedimo spynelei specialų aukšto dažnio signalą, o su juo susijusi sistema automobilyje atpažįsta rakto siunčiamus signalus ir leidžia užvesti transporto priemonę tik tuo atveju, jei signalai būna teisingi. Todėl net ir turint ar pasigaminus mechaniškai tinkantį užvedimo spynelę raktą, bet jo elektroninis kodas prarastas ar nėra specialiai pritaikytas, užvesti automobilį nepavyks.
Pagrindinis imobilizatoriaus elementas yra automobilio variklio blokavimo sistema, neleidžianti automobilio pagrobėjams naudotis Jūsų transporto priemone. Automobilyje esantis imobilizatorius yra tiesiogiai susijęs su savininko turimu elektroniniu raktu, todėl įrenginiams nutolus vienam nuo kito, apsaugos sistema užblokuoja variklį ir neleidžia automobiliui judėti.

Imobilizatoriaus montavimas. Iki šiol dar daugelis senų, eksploatuojamų automobilių, neturi imobilizatorių, tad papildomo imobilizatoriaus montavimas yra vienas iš populiaresnių, efektyvių ir racionalių variantų net ir nuo atviros vagystės. Priklausomai nuo tipo (kontaktinis ir bekontaktinis) imobilizatoriai dar skiriasi savo atliekamomis funkcijomis. Renkantis rekomenduotume nepasikliauti vien įrenginio išvaizda ar gera kaina – čia svarbiausiai pasirinkimo kriterijai turėtų būti produkto patikimumas ir ilgaamžiškumas , teikiama garantija.
Imobilizatoriaus remontas. UAB „CarPro LT“ remontuoja , atstato imobilizatorius, atlieka jų diagnostiką. Taip pat atliekame gamyklinių raktų remontą ir programavimą.

Susisiekite su mumis