Starterių ir generatorių remontas
Visų transporto priemonių starterių ir generatorių diagnostika ir remontas
Aiškinantis starterio ir generatoriaus gedimo priežastis mūsų ekspertas įvertins ir aplinkybes. Patyręs specialistas atskirs ar gedimo priežastis buvo išorinė, ar ta priežastimi tapo vidinė agregato problema. Elektrinės borto sistemos analizė reikalauja žinių ir patirties. O starterio ir generatoriaus remontas bei nuėmimas ir pastatymas– dar ir įgūdžių bei tikslumo.
Prietaisų skydelyje nelauktai įsijungusi kontrolinė lemputė, akivaizdūs pasikeitimai automobilio variklio ar pavarų dėžės darbe ar eilė kitų keistųsimptomų, informuoja automobilio sąvininką apie automobilio techninio stovio problemas. Šios informacijos ignoravimas ir tolesnis automobilio eksplotavimasgali būti nesaugus Jums bei aplinkiniams ir katastrofiškai žalingas pačiam automobiliui. Tokiais atvejais rekomenduojama nedelsiant kreiptis į automobilio serviso specialistus.
Šiuolaikiniai automobiliai yra gausiai “prifarširuoti” elektronine įranga, tad darbas su jais neįmanomas be kompiuterinės autodiagnostikos ir kvalifikuoto specialisto gebančio naudotis šia įranga.
Autodiagnostikos paslaugos skirtos išsiaiškint, kas automobiliui esą blogai, bei problemų panaikinimas yra reikalinga bei teisinga paslauga, galinti ilgesniam laiko intervalui panaikinti automobilio turimas bėdas, tuo pačiu ir sumažinant pastoviuosius kaštus, kuriuos išleisdavote automobilio priežiūrai.
Motociklų elektrinės dalies remontas
gedimų nustatymas ir remontas
Motociklų elektros gedimų paieška ir šalinimas, diagnostika: žvakių keitimas; uždegimo ričių diagnozavimas; gedimų diagnostika; atskirų mazgų diagnostika pasitelkiant į pagalbą specialią kompiuterinę įrangą; elektros ir elektronikos dalių tikrinimas bei remontas; variklio valdymo blokų gedimų diagnozavimas ir remontas; oro srauto matuoklių, slėgio bei vakuumo daviklių patikrinimas; alkūninio ir paskirstymo velenų skaičiuotuvų, generatoriaus ir krovimo rėlės darbo tikrinamą.
Kokybė / garantijos: Pastovus motociklų, jo dalių ir aksesuarų asortimento atnaujinimas, geras kainos ir kokybės santykis bei profesionalus iškilusių problemų sprendimas – mūsų komandos kasdienybė.
Kondicionieriaus pildymas – Nuo mikroklimato automobilio salone priklauso ne tik patogi ir maloni kelionė, bet taip pat vairuojančio asmens koncentracija į vairavimą, todėl šiandieną daugelis šią sistema vertina ne tik kaip automobilio komforto įrangą, bet ir kaip saugumo sistemą. Klimato kontrolė automobilyje – tai pusiau automatinė arba automatinė oro kondicionavimo sistema, kuri, skirtingai nuo mechaninio oro kondicionieriaus, automobilio salone turi vieną ar daugiau temperatūros jutiklių bei kontrolės sistemą.
Kaina nuo 30 eur.
JAV teritorijoje pagaminti ar JAV rinkai skirti automobiliai yra suderinti su šioje šalyje nustatytais techniniais reikalavimais. Įsigydami šios rinkos automobilį ir turėdami tikslą eksplotuoti jį Lietuvoje, turite žinoti, kad neišvengiamai reikės atlikti kai kuriuos diegimo, perdarymo ir programavimo darbus, aišku, jei jie nebuvo atlikti iki tol. Dalies šių darbų įvykdymas nėra privalomas ir priklauso tik nuo Jūsų paties poreikio, tačiau kita dalis yra tiesiog neišvengiami, be ko Jūs tikrai negalėsite užsiregistruoti transporto priemonės Lietuvoje. Žemiau pateikiamas maksimalus amerikietiškų automobilių perdarymo darbų sąrašas, kuriuos atlikti gali „CarPro LT“ specialistai:
Priešrūkiniai žibintai. Dažniausiai automobiliuose nebūna galinio priešrūkinio žibinto, kurį sumontuojame papildomai arba adaptuojame esamame žibinto bloke
Gabaritiniai žibintai. Sumontuojami papildomi gabaritiniai žibintai.
Posūkiai. Papildomai montuojami posūkio signalo žibintai ant priekinių automobilio sparnų arba galinio vaizdo veidrodėlių korpusų, o raudoni žibintai perdaromi ar keičiami geltonais.
Stabdžių žibintai. Perdaromi ir perprogramuoji taip , kad atitiktų europinio standarto reikalavimus.
Priekiniai žibintai. Pakeičiami žibintai į europinio standarto ir suprogramuojami tinkamam darbui
Galinių žibintų perdarymas. Dažniausiai pasitaikanti modifikacija tai galinių raudonų posūkio žibintų perdarymas į geltonus. Keičiama LED spalva, atliekami reikalingi kodavimai.
Mylios pakeitimas į kilometrus. Informaciniuose elektroniniuose displėjuose keičiami mylios į kilometrus
Temperatūros rodmenų pakeitimas. Pakeičiami laipsniai farenheitais į celsijaus.
Kuro kiekio pakeitimai. Atliekame perprogramavimo darbus , keičiant rodmenis galonais į litrus.
Radijo dažniai. Pakeičiami ir išplėčiami radijo dažniai į europinius.
Navigacijos žemėlapiai. Įprastai esačius Amerikos kontinento žemėlapius papildome arba keičiame į Europos.
Prietaisų skydelio perdarymas. Amerikietiškų automobilių skydeliai su mylių , galonų ir farenheitų gradavimais perdaromi į europinio standarto.
Priekinių žibintų apiplovimas. Skirtingai nuo europinio standarto, JAV rinkos automobiliuose, kuriuose yra „xenon“ tipo žibintai, kaip taisyklė , nenumatyta žibintų apiplovimo sistema. Atliekame mechaninius bei elektrinius sistemos montavimo darbus.
Visus šiuos darbus ir dar daugiau mūsų specialistai atlieka nuolat dėl to puikiai žino ką ir kaip reikia padaryti, kad Jūsų automobilis atkeliavęs iš JAV galėtų būti eksplotuojamas Europoje. Susisiekite su mumis ir mes Jums tikrai padėsime.
EGR remontas
EGR sistemos remontas
EGR sistema buvo sukurta siekiant sumažinti kenksmingų dujų išmetimą į aplinką. Elektronikos ar vakuumo valdomas EGR vožtuvas dalį sudegusių dujų gražina atgal į degimo kamerą, tuo pagerindamas kuro sudeginimo efektyvumą. EGR vožtuvo gedimą galima nuspėti iš sumažėjusios variklio traukos ar indikatorinės lempos, įsižiebiančios prietaisų skydelyje.
Dažna gedimų priežastis – prastos kokybės kuras, nes jame esantys nešvarumai iš degimo kameros patenką į vožtuvą, o iš jo pakartotinai į degimo kamerą, taip pat patenkantys tepalai, kurie kimba prie sienelių. Kritiškai padaugėjus nešvarumų kiekiui, sumažėja oro kiekio padavimas į įsiurbimo sistemą, dėl ko sumažėja trauka. Besikemšantis vožtuvas gali riboti sklendės judėjimą (atsidarymą ar užsidarymą), dėl ko sukeliamas variklio darbo nestabilumas.
- Vožtuvo keitimas yra pats paprasčiausias, tačiau brangiausias sprendimas;
- Pigiausias sprendimas yra EGR vožtuvo valymas, tačiau tai jau ne visuomet padeda;
- Galimas sprendimas atjungiant vožtuvą, tačiau vien to neužtenka, kadangi reikia „apgauti“ valdymo bloką. Tam tikslui naudojamas EGR emuliatorius, kuris visiškai pakeičia EGR vožtuvą, imituodamas jo buvimą, o, be to, veikia kur kas patikimiau, nes nelieka mechaninių dalių, kurios ir yra silpnoji EGR vožtuvų dalis.
Dėka emuliatoriaus:
- automobilio kompiuteris „galvos“ kad EGR vožtuvas puikiai veikia;
- variklis gaus švarų orą, t.y. jis nepateks pakartotiniam ciklui per EGR;
- daugiau niekada nekils klausimų dėl probleminio EGR darbo.
Akumuliatoriai
Akumuliatorių diagnostika
Akumuliatoriai yra būtinas atributas kiekviename automobilyje. Turint seną akumuliatorių ar esant krovimo problemoms šaltą žiemos rytą įsėdus į automobilį ir pabandžius užvesti variklį, to padaryti gali ir nepavykti. Dėl to yra būtina tinkama akumuliatoriaus priežiūra, jis turi būti kokybiškas ir tinkamai atlikti savo funkcijas. Nerekomenduojama pirkti panaudotus akumuliatorius, verčiau rinktis naujus. Pas mus galima rasti tiek pigesnių, tiek brangesnių akumuliatorių. Kainos skiriasi priklausomai nuo gamintojo, automobilio modelio, reikalingų matmenų bei skirtingų charakteristikų. Šiuo metu prekiaujame Banner linijos akumuliatoriais ir Banner pigesne linija B-Power. Kompanija Banner akumuliatorius gamina daugiau nei 70 metų, per tiek laiko sukaupta patirtis leidžia tiekti tik aukščiausios kokybės akumuliatorius, kurie pasižymi puikiomis savybėmis ir ilgaamžiškumu.
Transporto kontrolės sistemos montavimas
Sekimo įrangos montavimas visuose automobiliuose
Transporto kontrolės sistemos (dažnai vadinamos dar ir automobilių sekimo sistemos) – tai šiuolaikinės modernios elektroninės sistemos, padedančios efektyviai valdyti transporto parką, kontroliuoti bei optimizuoti važiavimo maršrutus, vykdyti kuro monitoringą , informuoti apie greičio pažeidimus ir taip mažinti transporto priemonių eksplotacinius kaštus. Dėl gausybės realiuoju laiku gaunamos informacijos, įrangos naudojimo galimybės yra labai plačios – nuo pavienių, lengvųjų automobilių, nuomos ir taksi automobilių parkų iki krovininių , statybinės , žemės ūkio technikos ar net skraidymo aparatų. Neabejotinai, šiuolaikinėse informacijos priemonėse gausu įvairiausių transporto kontrolės sistemų pasiūlymų. Visos jos , būdamos panašios savo veikimu principu , dažnai skiriasi savo funkcijomis, ergonomišku naudojimu, patikimumu, kaina ir kt.parametrais. Tik būdami nepriklausomi šių sistemų montuotojai bei pardavėjai, mes galime Klientui pasiūlyti sistemą, geriausiai atitinkančią jo lūkesčius.
Žemiau pateikiamas bendrinis šių sistemų apibūdinimas.
Sistemos veikimas: transporto priemonėje sumontuojamas įrenginys, kuris pagal palydovus nustato tikslią transporto priemonės buvimo vietą, kokiu greičiu jis juda, o gautus įvairius daviklių parametrus perduoda į duomenų serverį. Vartotojas (jų gali būti ne vienas) interneto naršyklės arba išmaniojo telefono pagalba prisijungia prie sistemos ir transporto priemonę žemėlapyje stebi realiu laiku.
Stebėjimas realiu laiku: Prisijungus prie sistemos realiu laiku žemėlapyje galima matyti, kur tiksliai šiuo metu yra Jūsų transporto priemonė (-ės), kokiu greičiu juda, ar toje kelio atkarpoje nėra viršyjamas leistinas greitis , tikslų adresą ir kitus naudingus parametrus, tokius kaip akumuliatoriaus įtampa, kuro sąnaudos, degimas, durų davikliai ir t.t
Istorija: sistema leidžia bet kuriuo Jums patogiu laiku peržiūrėti važiavimų istoriją. Žemėlapyje pagal pasirinktą laikotarpį matysite visą važiavimo maršrutą, kur ir kiek laiko stovėta, kokiu greičiu buvo važiuota, kiek sunaudota kuro bei kitus naudingus parametrus.
Ataskaitų pateikimas: sistema automatiškai generuoja įvairias, Jums naudingas, ataskaitas. Ataskaitų tipai: buhalterinės ataskaitos, kelionių , sustojimų ir darbo valandų ataskaitos, viršyto greičio ataskaita, zonų atvykimo/išvykimo ataskaita, įvykių ataskaita , eksplotacijos ataskaita su priminimais dėl tepalų keitimo, besibaigiančio draudimo sutarties poliso ir kitų automobilio aptarnavimo servisų ir kt.
Programuojami pranešimai: transporto kontrolės sistemos vartotojas gali pats susikurti įvykius, apie kuriuos jis nori būti informuotas trumpąja SMS žinute arba el. paštu. Pranešimų dėl įvykių tipai: automobilio signalizacijos suveikimas, akumuliatoriaus atjungimas, greičio viršijimas, atvykimas/išvykimas į/iš nurodytą zoną, GPS/GSM signalo slopinimas, durų atidarymas ir t.t
Geografinės zonos: dalis įrenginių turi sistemos vartotojui suteiktą galimybę nustatyti žemėlapyje geografines zonas, į kurias įvažiavus/išvažiavus nurodytoms transporto priemonėms, jis bus informuojamas trumpąja SMS žinute arba el.paštu ar tiesiog blokuojamas (gesinamas) variklis. Zonų kiekis neribotas.
Maršruto planavimas: įrenginiai turi maršruto planavimo įrankius, skirtas suplanuoti optimalų važiavimo maršrutą. Suplanuotas detalus maršrutas bei atstumas matomas žemėlapyje, kurį galima redaguoti bei atsispausdinti.
Nustatymai: sistemos nustatymus gali konfiguruoti ir keisti pagal savo poreikius pats vartotojas. Vartotojas taipogi gali sukurti prisijungimus kitiems asmenims su ribotomis teisėmis bei bet kada juos panaikinti. Tai ypač patogus būdas įmonėms, kuomet krovinys važiuoja pas užsakovą,o jam suteikiamos laikinos teisės stebėti savo krovinį realiu laiku.
Mobili sistemos versija: mobili sistemos versija skirta stebėti transportą išmaniojo telefono pagalba, nesvarbu, kur Jūs tuo metu esate. Prisijungę prie mobilios sistemos versijos, Jūs realiu laiku žemėlapyje galite matyti, kur tiksliai šiuo metu yra Jūsų transporto priemonė (-ės), kokiu greičiu juda, bei peržiūrėti važiavimo istoriją.
Įdiegta sistema leidžia aptikti vairuotojų nusižengimus:
• Kuro vagystės atvejus;
• Nesankcionuotus krovinio skyriaus atidarymus;
• Greičio viršijimus;
• Nenumatytas prastovas;
• Nukrypimus nuo numatyto maršruto.
Praktika rodo, kad, įdiegus transporto kontrolės sistemą, įmonių kuro sąnaudos sumažėja iki 30%.
Padangų slėgio kontrolės sistemos remontas
Padangų slėgio konktrolės sistemos (TPMS) remontas ir programavimas
Reikalavimas naudoti padangų slėgio jutiklius visų pirma yra skirtas saugumo lygiui keliuose didinti. Netinkamas padangų slėgis, slėgių skirtumas skirtinguose ratuose, gali turėti įtakos automobilio vairavimui ir aktyviam saugumui – ypač automobilio valdymui avarinėse situacijose, pavyzdžiui, stabdant arba staigiai keičiant važiavimo kryptį. Numatyta, kad naudojimas TPMS taip pat turėtų sumažinti susidarančių atliekų kiekį, nes mažina padangų susidėvėjimą ir degalų sąnaudas.
TPMS tipai ir jų savybės. Rinkoje siūlomi du pagrindiniai TPMS tipai:
- Netiesioginė sistema – pigiau eksploatuojama, tačiau nelabai tiksli. Daugiausiai naudojama VW grupės, PSA, „Fiat“ gamintojų.
- Tiesioginė sistema – joje naudojami aktyvūs slėgio jutikliai. Ši sistema montuojama maždaug 80 % transporto priemonių, kurios turi TPMS.
Pagrindinis tiesioginės sistemos privalumas yra nuolatinis ir faktinis padangos slėgio matavimas, kuris užtikrina neabejotinai trumpesnį reakcijos į staigų pasikeitimą laiką. Tačiau, šiai sistemai reikia skirti daugiau dėmesio atliekant techninę priežiūrą bei naudoti atitinkamas diagnostikos priemones. Tiesioginės sistemos taip pat gali aptikti naujai sumontuotus jutiklius (remdamosi nauju identifikacijos numeriu), todėl pakeistus jutiklius reikia atitinkamai pritaikyti (išskyrus automobilius, kuriuose yra automatinio naujų jutiklių atpažinimo funkcija).
Slėgio jutiklių tipai ir jų tinkamas pasirinkimas. Rinkoje gali rasti daugiau kaip 100 skirtingų rūšių slėgio jutiklių. Tipinį tiesioginės sistemos TPMS elementą sudaro slėgio jutiklis su radijo siųstuvu, maitinimo baterija ir aliuminiu arba guminiu oro ventiliu. Europos rinkai skirtuose automobiliuose siųstuvai veikia 434 MHz dažniu, o JAV rinkoje 315 MHz dažniu. Numatyta, kad jutikliai gali būti eksploatuojami maždaug 7 metus arba 150 tūkst.km., ir tai sąlygoja baterijos gyvybingumas. Eksploatuojant automobilį žemose temperatūrose šis laikas gali ženkliai sutrumpėti. Siekiant užtikrinti atsparumą drėgmei, jutikliai gaminami sandarūs, tad dėl šios priežasties jutiklių gamintojai nenumato baterijų pakeitimo galimybės. OEM (originalius) jutiklius gamintojas tiekia užprogramuotus, atsižvelgiant į konkretaus automobilio parametrus, todėl juos galima naudoti tik tam tikriems modeliams. Universalūs jutikliai atlieka tas pačias funkcijas, tačiau norint, kad jie veiktų, naudojant tinkamą diagnostikos prietaisą juos būtina užprogramuoti pagal reikalingą automobilio markę ar modelį.
TPMS priežiūra ir remontas.
- atliekame jutiklių diagnostiką;
- patikriname baterijų būklę;
- pakeičiame ventilio elementus;
- programuojame jutiklius arba pritaikome (sukonfigūruojame) naują(-us).
Labai dažnai vairuotojai jaučia nemalonų kvapą sklindantį iš automobilio ventiliacijos sistemos. Šiuos nemalonius kvapus ventiliacinėse sistemose dažniausiai sukelia įvairūs mikroorganizmai ir bakterijos esantys sistemos viduje. Tai ne tik blogo kvapo šaltinis, bet ir kvėpavimo takų ligų sukelėjai, dėl to yra rekomenduojama periodiškai atlikti automobilio nemalonių kvapų šalinimą.
Jei Jūsų automobilyje juntamas nemalonus ventiliacijos angų, cigarečių, drėgmės, gyvūnų, degėsių ar kiti kvapai ir jei Jūs norite jų atsikratyti, CarPro LT specialistai gali Jums padėti. Apsilankius pas mus servise Jūsų automobilyje unikaliu įrankiu bus atliekama speciali porcedūra, kurios metu:
- Panaikinamas pelėsis;
- Dezinfekuojamas oro kondicionierius;
- Pašalinami kvapai likę nuo ankstesnio automobilio savininko;
- Pašalinimi virusai, bakterijos ir alergenai;
- Pašalinami degusių ar skendusių automobilių nemalonūs kvapai;
- Pašalinami tokie kvapai, kaip dūmai, gyvūnų kvapai, išsiliejęs pienas, išsiliejęs kuras, dažai, klijai, tirpikliai ir kt.
Ši speciali ekologiška ir aplinkai nekenkianti procedūra suteiks Jūsų automobilyje gaivų ir švarų orą. Po šios procedūros bakterijos ne tik yra sunaikinamos, beti ir yra sumažinamas jų augimas kilimėliuose, sėdynėse ir automobilio ortakiuose. Tai itin aktualu alergiškiems žmonėms, kuriems bet koks pašalinis kvapas ar ore tvyrantys alergenai sukelia nemalonius pojūčius. Svarbu paminėti, kad jei automobilyje kvapai yra labai aštrūs ir įsisenėję procedūrą reikėtų atlikti keletą kartų.
Norint pasiekti maksimalų rezultatų taip pat rekomenduojama pakeisti ir automobilio salono filtrą.
Pneumatinė pakaba – tai toks pakabos tipas, kur oro pagalvėmis reguliuojamas automobilio aukštis kelio atžvilgiu. Pagrindiniai šios pakabos privalumai yra aukščio reguliavimas, komfortas ir nesudėtingas diegimas. Važiavimas su pneumatine pakaba yra labai minkštas, netgi minkštesnis nei su hidrauline pakaba. Posūkiuose automobilis beveik nesvyra į šonus, stabdant nesvyra į priekį. Lygiame kelyje automobilį galima visiškai nuleisti, kad būtų suteikta dar daugiau stabilumo. Ir nesvarbu, kiek mašina pakrauta. Jūs visada galėsite keisti automobilio pakabos aukštį. Taip pat visas valdymas veikia nuo paprasto akumuliatoriaus. Papildomų statyti nereikia. Pneumatinės pakabos sistemą sudaro 2 arba 4 oro pagalvės, aukščio davikliai, siurblys su imtuvu, vožtuvų blokai ir valdymo kompiuteriai. Ši sistema užtikrina komfortišką važiavimą ir galimybę keisti prošvaisą rankiniu arba automatiniu būdu.Tokia pneumatinė pakaba, nepriklausomai nuo apkrovų, automatiškai palaiko pastovų automobilio kėbulo aukštį. Šis privalumas itin juntamas važiuojant nelygiu reljefu, kylant raižyta vietove ir pan. Automobilio riedėjimo ir išilginį svyravimą iki minimumo sumažina bepakopis amortizatorių reguliatorius, kuris veikia reaguodamas į greitį ir kelio dangos būklę.
Atnaujinimų „facelift“ įrengimas
CARPRO LT specialistai gali padėti atnaujinti Jūsų automobilį iki SE modelio specifikacijų
Beveik kiekvienas automobilio modelis bent kartą per gyvavimo laikotarpį gauna atnaujinimą, dar vadinamą “Facelift“. Tai paprastai būna susiję su galutinių trūkumų pašalinimu, išvaizdos pagerinimu ir funkcijų papildymu. Atnaujinti automobiliai taip pat dar žinomi ir įvardinami kaip SE („Second Edition“) .
Vidaus apšvietimas
Automobilių vidaus apšvietimo modifikavimas ir remontas
Papildoma įranga
Reguliavimas ir papildymas pasirinktinos automobilio įrangos
DPF kietųjų dalelių filtrai
Kietųjų dalelių filtrai (DPF) saugo aplinką, bet gali tapti brangia problema, jei nebus prižiūrimi laiku
Šiuolaikiniuose dyzeliniuose automobiliuose dažnai kyla problemų dėl DPF kietųjų dalelių filtrų.
DPF kietųjų dalelių filtro užsikimšimas gali būti susijęs su eile priežasčių. Viena pagrindinių jų – didelė automobilio rida. Skirtingi automobilių gamintojai įvardina skirtingas DPF filtrų tarnavimo ribas, kurias apibendrinus, galima įvardinti 200-300 tūkst.km. Tačiau tai tik sąlyginės ribos. Filtro resursas didele dalimi priklauso nuo variklio būklės ir dyzelinio kuro kokybės. Kita priežastis – automobilio eksploatavimo sąlygos. Jei automobilis pagrinde eksploatuojamas mieste, yra važiuojama nedaug, mažais atstumais, optimaliais rėžimais, tikėtina, kad filtras labai greitai užsikimš. Dar viena priežastis – jau minėta naudojamo kuro kokybė. Svarbu naudoti tik gamintojo numatytą kuro rūšį. Dažna pasitaiko atvejis, kad DPF filtras nustoja veikti, dėl purkštuvų problemų arba EGR vožtuvo gedimas. Dar viena paplitusi filtro gedimo priežastis yra daviklių, kontroliuojančių jo būklę, gedimai (slėgio davikliai, DPF filtro temperatūros davikliai).
Pats savaime filtras sukuria pasipriešinimą išmetimui. Smarkiai užsiteršus ir sugedus suodžių filtrui, mažėja galingumas (turbina neįsijungia arba „pučia“ silpnai), didėja kuro naudojimas. Kai pasiekiamas kritinis suodžių filtro užterštumo lygis, jį reikia pakeisti.
Kuomet filtras užsikimšęs ir automobilis tinkamai nevažiuoja, tuomet Jums reikalinga priimti teisingą sprendimą dėl jo atstatymo regeneracijos (priverstinės), valymo, keitimo ar atjungimo.
Kietųjų dalelių filtro valymas. Kai kurie gamintojai naudoja specialius dyzelinių variklių dalelių filtrams valyti. Šie skysčiai skatina DPF/FAP filtrų atsinaujinimą. Skystis nėra pigus, be to gali tekti automobiliui atlikti diagnostiką ir pašalinti atsiradusias klaidas ar redaguoti filtro sistemos nustatymus. Laiku nepapildžius skysčio, filtras paprasčiausiai gali sugesti.
Kietųjų dalelių filtro atjungimas. Emuliatoriai ir kitos apgavimo sistemos. Tai techninis/programinis DPF sistemos priedėlis, kuris „apgaudinėja“ automobilio kompiuterį, siųsdamas jam tokius duomenis, lyg filtras būtų naujas. Tačiau naudojant šį būdą neretai vėliau atsiranda problemų ir sutrikimų sistemoje.
Filtro išprogramavimas. Pasitelkiant tinkamą programinę įrangą išjungiami(pašalinami) DPF/FAP filtrai. Tai ne tik pigiau nei filtro ar skysčių keitimai, bet ir išvengiama galimų problemų, tokių kaip galios sumažėjimas, padidėjusios kuro sąnaudos ir pan. dėl naudojamų „svetimkūnių“ (emuliatorių).
Kietųjų dalelių filtro keitimas. Pats brangiausias problemos sprendimo būdas, tačiau garantuojantis patikimiausią rezultatą.Susisiekite su mumis pateikdami savo automobilio informaciją ir mes pasakysime ką galima padaryti.
Raktų programavimas ir remontas
Automobilių raktų programavimas ir remontas
Multimedijos sistemos
Multimedijos sistemos diagnostika ir remontas
Premium multimedijos sistemos apjungia įprastai daugiau kaip 10 garsiakalbių, ekranus ir kontrolės vienetus, išdėstytus įvairiose automobilio vietose.
Klimato valdymas
Klimato kontrolės sistema diagnostika ir remontas
Klimato kontrolė automobilyje – tai pusiau automatinė arba automatinė oro kondicionavimo sistema, kuri, skirtingai nuo mechaninio oro kondicionieriaus, automobilio salone turi vieną ar daugiau temperatūros jutiklių bei kontrolės sistemą. Vairuotojui tereikia nustatyti norimą temperatūrą, o valdymo blokas, iš jutiklių gaunamų rodmenų pagalba, kontroliuos, kad būtų išlaikomi nustatyti temperatūriniai parametrai salone. Kuo daugiau temperatūros jutiklių tuo tikslesnė ir tolygesnė išlaikoma temperatūra.
Klimato kontrolės sistemos remonto priežąstys ir požymiai. Klimato kontrolės, kaip ir bet kuri sudėtinga sistema, reikalauja reguliarios priežiūros bei patikrinimo. Klimato kontrolės diagnostika automobilių servise – tai galimybė greitai ir tiksliai nustatyti gedimą bei pateikti pašalinimo būdus.
- strigimas oro srautą reguliuojančių sklendžių ir jas valdančių varikliukų sistemoje, susijęs su šios sistemos elementų susidėvėjimu;
- nepakankamas aušintuvo našumas, atsirandantis dėl metalo korozijos ar tarpinių sandarumo;
- gedimas apipūtimo radiatoriaus ventiliatoriaus;
- užsikimšęs filtras įtakoja sumenkusį oro srautą ventiliatoriui dirbant maksimaliais rėžimais;
- dėl korozijos, nešvarumų, prasto kontakto atsiradusios valdymo bloko, jutiklių, sklendžių ir elektronikos problemos.
Klimato kontrolės remontas. Periodiniai profilaktiniai darbai ar savalaikis klimato kontrolės remontas:
užtikrina tinkamas įrangos charakteristikas (galia, energijos sąnaudos ir kt.);
apsaugo nuo rimtų ir netikėtų problemų, reikalaujančių brangios klimato kontrolės sistemos keitimo.
Susisiekite su mumis, pateikite savo automobilio problemą ir mes pasakysime ką galima padaryti.
Oro pagalvės ir pėsčiųjų saugumas
Ar yra Jūsų automobilyje saugos pagalvės ar jos suveiks avarinėje situacijoje, ar išgelbės gyvybes pesčiųjų apsaugos sistemos?
Oro pagalvė – tai prisipučiančios pagalvės, montuojamos automobilyje, kurios susidūrimo su kita kliūtimi atveju gali žaibiškai prisipūsti, taip apsaugodamos automobilio vairuotoją ir keleivius. Sistema susideda iš 4 dalių:
- Oro pagalvės gaminamos iš nailoninės medžiagos ir montuojamos automobilių vaire, panelėje, sėdynėse, statramsčiuose ar stoge.
- Smūgio davikliai. Jie fiksuoja kuomet reikia išskleisti pagalves.
- Staigaus pripūtimo sistema. Jos užduotis – gavus atitinkamą signalą pripūsti oro pagalvę. Toks staigus pripūtimas vyksta specialaus pirotechninio pagalba vos per 1/20 sekundės.
- Oro pagalvės valdymo blokas (ang.ACU-Airbag control unit).Tai įrenginys, kuris analizuoja gaunamus signalus iš daviklių, nusprendžia apie smūgį ir siunčia signalą kokia galia išsiskleist kurią pagalvę.
Stabilumo sistemos
Stabilumo sistemų, tokių kaip ABS, ASR, ESP, DSC, remontas
Elektroninės stabilumo sistemos yra kompleksinis rinkinys jutiklių, kompiuteriais analizuojančių jų informaciją apie automobilio elgesį kelyje ir , jei reikia, įgalinančiais ištaisyti vairavimo klaidą. Jei bet kuri tos sistemos dalis sugenda, vairuotojas prarandą pagalbininką, galintį per trumpiausią laiką padėti vairuotojui atitaisyti situaciją, o tai gali sukelti pavojingas ir nepataisomas pasekmes.
Kuro sistema
Benzininių ir dyzelinių variklių kuro sistemos remontas
Kuro sistema yra viena svarbiausių sudedamųjų dalių tinkamam jūsų automobilio veikimui. Jei jūsų automobilio variklis neužsiveda, važiuodamas trūkčioja, dreba ar kitaip netinkamai dirba, tai gali būti kuro sistemos problema. Jei pastebite, kad sunkiai kuriasi karštas variklis, ženkliai padidėjo kuro sąnaudos, atsirado didesnis dūmingumas, tai požymiai, kad Jūsų kuro sistemai galimai reikia patikros ir remonto. Kuro sistemai pakenkti ir sugadinti gali netinkamas ar prastos kokybės kuras bei netinkama kuro sistemos priežiūra. Vienas iš dažniausiai pasitaikainčių dyzelinių automobilių kuro sistemos gedimas yra sudilę arba užsikimšę dyzelino purkštukai. Dėl šio gedimo automobilį užvesti darosi vis sunkiai, sunaudojama daugiau degalų. Rečiau pasitaikantys kuro sistemos gedimai yra susiję su aukšto slėgio siurbliais, užterštu baku, filtrais ar tepalais.
Paprastai kuro sistemos gedimai, dėl jų sudėtingumo, yra sunkiai diagnozuojami, tačiau CARPRO LT specialistai efektyviai diagnozuoja ir remontuoja tiek benzininių, tiek dyzelinių variklių problemas. Susisiekite su mumis, pateikite savo automobilio problemą ir mes pasakysime ką galima padaryti.CARPRO LT specialistai efektyviai diagnozuoja ir remontuoja tiek benzininių, tiek dyzelinių variklių problemas. Susisiekite su mumis, pateikite savo automobilio problemą ir mes pasakysime ką galima padaryti.
Imobilizatoriaus sistemos
Imobilizatoriaus sistemų remontas
Pagrindinis imobilizatoriaus elementas yra automobilio variklio blokavimo sistema, neleidžianti automobilio pagrobėjams naudotis Jūsų transporto priemone. Automobilyje esantis imobilizatorius yra tiesiogiai susijęs su savininko turimu elektroniniu raktu, todėl įrenginiams nutolus vienam nuo kito, apsaugos sistema užblokuoja variklį ir neleidžia automobiliui judėti.
Imobilizatoriaus remontas. UAB „CarPro LT“ remontuoja , atstato imobilizatorius, atlieka jų diagnostiką. Taip pat atliekame gamyklinių raktų remontą ir programavimą.