EGR remontas
EGR sistemos remontas
EGR sistema buvo sukurta siekiant sumažinti kenksmingų dujų išmetimą į aplinką. Elektronikos ar vakuumo valdomas EGR vožtuvas dalį sudegusių dujų gražina atgal į degimo kamerą, tuo pagerindamas kuro sudeginimo efektyvumą. EGR vožtuvo gedimą galima nuspėti iš sumažėjusios variklio traukos ar indikatorinės lempos, įsižiebiančios prietaisų skydelyje.
Dažna gedimų priežastis – prastos kokybės kuras, nes jame esantys nešvarumai iš degimo kameros patenką į vožtuvą, o iš jo pakartotinai į degimo kamerą, taip pat patenkantys tepalai, kurie kimba prie sienelių. Kritiškai padaugėjus nešvarumų kiekiui, sumažėja oro kiekio padavimas į įsiurbimo sistemą, dėl ko sumažėja trauka. Besikemšantis vožtuvas gali riboti sklendės judėjimą (atsidarymą ar užsidarymą), dėl ko sukeliamas variklio darbo nestabilumas.
- Vožtuvo keitimas yra pats paprasčiausias, tačiau brangiausias sprendimas;
- Pigiausias sprendimas yra EGR vožtuvo valymas, tačiau tai jau ne visuomet padeda;
- Galimas sprendimas atjungiant vožtuvą, tačiau vien to neužtenka, kadangi reikia „apgauti“ valdymo bloką. Tam tikslui naudojamas EGR emuliatorius, kuris visiškai pakeičia EGR vožtuvą, imituodamas jo buvimą, o, be to, veikia kur kas patikimiau, nes nelieka mechaninių dalių, kurios ir yra silpnoji EGR vožtuvų dalis.
Dėka emuliatoriaus:
- automobilio kompiuteris „galvos“ kad EGR vožtuvas puikiai veikia;
- variklis gaus švarų orą, t.y. jis nepateks pakartotiniam ciklui per EGR;
- daugiau niekada nekils klausimų dėl probleminio EGR darbo.